ტესტები

როგორი მასწავლებელი ვარ?

შემოხაზეთ თქვენს მოსაზრებასთან ყველაზე მიახლოებული პასუხი (სამიდან - მხოლოდ ერთი). დააჯამეთ პასუხები შეკითხვის ნუმერაციის მიხედვით.


1. გაკვეთილზე თითქმის არასოდეს ვიგვიანებ.
2. ხშირად მაგვიანდება.
3. დროულად თითქმის არასოდეს მივდივარ.

1. ყოველთვის ვცდილობ გადავამოწმო, ყველა მოსწავლემ დაწერა თუ არა დავალება.
2. დავალებას მხოლოდ რამდენიმე მოსწავლეს ვუმოწმებ.
3. შემოწმებას აზრი არა აქვს.

1. თუ გაკვეთილზე ხმაური და არეულობაა, ესე იგი რაღაც ვერ გავთვალე.
2. თუ გაკვეთილზე ხმაური და არეულობაა, ესე იგი რამდენიმე მოსწავლეს ქცევის პრობლემები აქვს.
3. თუ გაკვეთილზე ხმაური და არეულობაა, ესე იგი მოსწავლეები ცუდად იქცევიან

1. გაკვეთილის დაწყებამდე ვიცი, რის გაკეთებას ვაპირებ.
2. გაკვეთილის დაწყების შემდეგ მახსენდება, რა უნდა გავაკეთო.
3. წინასწარ არაფერს ვგეგმავ.
როგორი მასწავლებელი ვარ?

1. საკლასო ოთახში ერთ პოზიციას იშვიათად ვინარჩუნებ: ხან ვზივარ, ხან ვდგავარ, ხან მოსწავლეებთან ახლოს მივდივარ.
2. უმეტესად მასწავლებლის მაგიდასთან ვზივარ ან ვდგავარ.
3. ფეხზე იშვიათად ვდგები.


1. როცა დაფაზე ვწერ, ვცდილობ დაფისკენ ზურგით ვიდგე და შევინარჩუნო მოსწავლეებთან ვიზუალური და ვერბალური კონტაქტი.
2. როცა დაფაზე ვწერ, დაფისკენ ვარ მიბრუნებული და თან ვლაპარაკობ.
3. როცა დაფაზე ვწერ, მოსწავლეებისკენ ზურგით ვდგავარ და წერის დასრულების შემდეგ განვაგრძობ ლაპარაკს.


1. ჩემს გაკვეთილზე უმეტესად მოსწავლეები ლაპარაკობენ.
2. ჩემს გაკვეთილზე თითქმის თანაბრად ისმის მოსწავლეებისა და მასწავლებლის ლაპარაკი.
3. უმეტესად მე ვლაპარაკობ.


1. ვცდილობ, ყოველი დადებითი შემთხვევისას შევაქო მოსწავლე.
2. კარგი ნიშანი საკმარისია დადებითი შეფასების გამოსახატავად. სიტყვიერად იშვიათად ვაქებ.
3. უმეტესად მოსწავლეების დასჯა მიწევს, შექება - იშვიათად.

პასუხები

http://www.mastsavlebeli.ge

No comments:

Post a Comment